Dagen efter

Okej. Jag är bakvänd.

Eller så är det här bara högst tillfälligt.

Imorse när jag vaknade var jag lite trött, så där vanligt trött. Kom till jobbet och dagen drog igång med en rivstart! Sen blev det lugnt och dags för lunch. Jag tänkte att efter lunch borde jag ju bli astrött? Brukar ju sänka tempot då och liksom sitta och nicka vid skrivbordet på eftermiddagen.

Nä.

Jag var pigg. Jättejättepigg. Som en sockerstinn treåring har jag känt mig hela dagen i princip. Jättemärkligt.

På vägen hem var det köer. Låååånga köer. Jag blev inte ens irriterad. Satt i bilen och trallade. Var superhungrig eftersom jag dessutom jobbade över så min matklocka sa åt magen att nu är det faktiskt dags för käk. Otur att jag satt i bilen 45 minuter hemifrån och bara hade Fishermans friend i fickan…

Nu är klockan snart åtta och jag är pigg. Jag gäspar lite, nyser mest och undrar hur fasen jag ska somna inatt om jag är så här speedad nu.

Ska bli spännande att se vad som händer inatt. Igår höll jag mig vaken genom att surfa och samtidigt titta på Kick-Ass (blir Kick-Ass 2 ikväll haha!) Varför jag surfade samtidigt? Den är lite våldsam emellanåt och jag är lite kräkmagad ibland haha!

Kommentarer till: "Dagen efter" (2)

  1. Men det låter ju underbart! Att få känna sig pigg ibland är ljuvligt 🙂

    Kram

Kommentera

