Felprio

Ja, alltså… istället för att städa och rensa och diska i helgen borde jag nog gjort något annat istället…

 

17secs

decal-vinyl-laundry-quote1

 

Vilken är den tråkigaste hushållssysslan enligt er? 

Det har jag nog frågat förut men jag är ju glömsk. Och lider av sömnbrist.

Kommentarer till: "Felprio" (6)

  1. Raka benen. Jaha hushåll – tömma diskmaskinen och hänga undan tvätten när den är torr *burr*

    • Haha! Håller med om allt! Men rakningen… alltid missar man nåt jefla hårstrå och så står man där och svär sen.
      Tänker fortsätta med sockring nästa månad, för den här månadslönen, ja… den som kom igår ja, den är nästan slut. Eller ja, enligt min budget så har jag inte råd att sockra benen den här månaden men nästa så! 😀

  2. Diska e riktigt tråkigt. Numera gör diskmaskinen jobbet här hemma 🙂

  3. Just nu tycker jag matlagning. Får inte behålla maten ordentligt och måste äta. Bu! Drömmer om en egen kock som serverar mig annat än flingor och mjölk!

Kommentera

