Givande kväll

Ja idag har jag ääääntligen fått se Elaine Eksvärd! Inte tack vare min chef, han låter mig ju inte gå på sånt (tror han är rädd att jag ska lära mig prata som honom…. och vinna diskussionen haha!) Näe, det var tack vare facket. Fördelar med att vara förtroendevald ibland haha!

Innan Elaine var det en annan tjej, Jessica W Sandberg, hon är PR- och pressansvarig på SOS Barnbyar, hon var skitbra!

Men Elaine alltså…. whooooa!! Shit vad bra hon är! Rolig, pedagogisk och så klok, älskar den människan! Måste se henne  igen! Och igen! Och igen! 😀

wpf_eeu

Satt på balkongen för att lätt kunna dra mot dass innan horderna vällde ut haha! 🙂

Imorgon är det dags att ringa psykologen och höra om jag kan få lägga mig en timme tidigare eller hur hon ska ha det. Sov faktiskt hela 4 timmar och 43 minuter natten till idag, natten innan det 4 timmar och 17 minuter… det tar sig! 🙂

Nu är jag trött och har ont så det blir en Citodon och så en liten promenad med den fyrbente. Gonatt!

Kommentarer till: "Givande kväll" (4)

  1. Åh så kul! Hade så gärna velat lyssna på henne någon gång!

  2. Har tittat när hon gästar Nyhetsmorgon (ofta missar jag) och tycker det är alldeles för kort tid i rutan. Hon skulle kunna ha eget tv-program, lätt.

Kommentera

