Förvirrat vare här!

Upptäckte (som tur är!) att jag råkat dubbelboka mig om ett par veckor. Bokade in tid med psykologen trots att jag redan var inbokad på ett möte nere i Göteborg. Finns inte en endaste liten chans att jag hinner med båda grejerna. Tyvärr måste jag avboka psykologen eftersom biljetterna till Götet inte är ombokningsbara och chefen blir skitsur om vi ”slösar” pengar. Hen tycker redan att jag gör det, genom att över huvud taget åka ner (trots att chefen där faktiskt bett mig komma) och tror inte att jag kommer vara till nån nytta.

Sov 3 timmar och 50 minuter inatt. Helt knäckande trött nu, men snart lunch. Ska bli intressant att se om jag kan hålla mig vaken hela tiden eller om jag somnar mellan tuggorna haha!

Försöker få ihop en liten guide till en av de lite större uppdragen vi har, lite typ rutiner och så, en lathund helt enkelt men jag vet inte om jag ens själv förstår vad jag gör… Känns ju… eh.. lovande..?

*äter lunch, går en sväng runt huset, tar en kopp kaffe*

Okej, känner mig något piggare. Nu är det bara vänta på att psykologen ska ringa tillbaka. 🙂

wpf_0260

Random bild som inte har med inlägget att göra men ååååh vad jag längtar till sommaren nu, det är väldigt grått och ruggigt här just nu nämligen… 😉

Kommentarer till: "Förvirrat vare här!" (6)

  1. Blir mycket kaffe när tröttheten slår till. Längtar oxå till sommaren. Bilden du visar stämmer dåligt med vädret här oxå. Det regnar just nu men vi ska få snö ikväll. :p Bor i fel ända av mälardalen.

    • Försöker låta bli att dricka för mycket kaffe, mycket kallt vatten och promenader (i kylan haha!) på lunchen så jag ska vara chefen till nytta lite i alla fall haha!

  2. Det är ju så jobbigt när man inte kan sova hela nätterna. Jag har samma problem, både för att jag är ”orolig” och för att jag vaknar vid varje vändning eftersom det gör ont i ryggen. Är konstant trött och har inga problem att ”somna till” men svårt att somna om trots trötthet. Jag bad faktiskt om sömnpiller, inga dunerpiller på det sättet, men de fungerar. Det är inget som du har funderat på? Just det, jag har flyttat min blogg och blivit lite ”modernare” 🙂

    • Vakna av både smärta eller oro suger, jag bara vaknar. Ingen smärta eller den där ”normala” oron, hjärtklappningen och allt det där. Bara vaknar och konstaterar att jag är vaken igen. Jävla skit är det! 😦

      Piller har jag testat, funkar inte. Jag vaknar ändå 😦

      • Du kanske inte har fått tillräckligt bra piller, finns ju mängder. OM du får riktigt ”sovpiller” så kommer du att sova 🙂

      • Möjligt, men jag måste kunna jobba också. Tog dubbel dos av de sömnpiller jag hade, dagen efter gick jag som i en dimma och kunde inte använda hjärnan till nåt nyttigt alls…
        Och det känns lite som om sömnpiller hjälper mot det indirekta problem inte orsaken till symptomet (sömnbristen alltså), tror att om jag hittar orsaken till sömnbristen så kan jag behandla den och sen sova bättre igen.

Kommentera

