Övertrött

Sov 4 timmar och tio minuter inatt. Det börjar tära lite nu så på vägen hem…. ja, jag kan ju säga så här –

Ingen risk att jag skulle somna!

Satt och skrattade åt mina egna kommentarer åt mina mottrafikanter. Nu minns jag ju inte vad som var så jävla roligt men alltså, jag kom hem utan att ha somnat en enda gång. Bra betyg tycker jag. 😀

När jag kom hem gick jag en lite längre promenad med hunden än vanligt. Jag var för ovanlighetens skull nämligen inte dynghungrig (hade ätit 200 gram entrécote med potatisgratäng till lunch hähä!)

Och vi har ääääntligen fått en hundrastgård precis i närheten så nu kan han få springa okopplad under ordnade former! 🙂

wpf_lix

Min lilla gubbstrutt! 😉

Psykologen har fortfarande inte ringt tillbaka… oh well… får väl fortsätta sova kasst då! 😦

Men nu är det helg! Och jag har det bra, hur har ni det? ❤

Kommentera

