Lufsar på

Sover bättre men fortfarande för lite, är så vansinnigt trött på förmiddagarna att jag nickar till i 10-15 minuter när jag sitter i soffan. Har lagt på 15 minuter på min ”tid i sängen” så nu är jag uppe i hela 6½ timme! Det tar sig! 😀

Får som sagt mycket gjort och då är det skönt att få vila lite, både i soffan och på en bänk i hundrastgården. 😉

wpf_200530

Ikväll har jag lyxat till det med entrécote, sallad och vin till middag, vad sysslar ni med?

Kommentarer till: "Lufsar på" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Dricker rödvin och försöker läsa ikapp lite, hä hä! 🙂 Har varit mer eller mindre ”nätfrånvarande” sista tiden så det är väl en del att ta igen, gissar jag. En sak jag tänkte angående din sömnlöshet… okej om man inte blir sjukskriven för sömnbrist, men man får ju vara hemma en vecka utan läkarintyg? Det verkar liksom vara befogat…

    • Åh, där är du ju! Saknar dig! ❤

      Ja det får man ju göra. Just nu har jag ingen möjlighet tyvärr, men om ett par veckor ska jag nog kunna ta igen lite sömn 🙂

  2. Sover du de 6,5 timmarna eller är det bara tid du ligger i sängen? För om det faktikt är sovtid börjar du ju närma dig en vettig mängd.

Kommentera

