Full rulle

Ja, inte blir det skrivet så ofta nu, för jag tänker att ”jag kommer ju bara skriva om att jag är trött” och så skriver jag om att jag är trött ändå, bara med fler dagar emellan varje inlägg haha!

Men inte idag, jag har varit på kurs i två dagar. En väldigt liten grupp, tre elever och en lärare haha! Lite vidareutveckling är inte dåligt (hör du det chefen!?)

Imorgon ska jag åka till ett av våra regionkontor  för ett möte, ska försöka hålla mig vaken på tåget, det gungar ju så skönt haha!

Känns bra att jag kommit halvvägs i Elaine Eksvärds Vardagsmakt (mycket bra bok!) Ska försöka läsa ut den på vägen till mötet. 🙂

vmakt

Lite körigt nu faktiskt.

Tur att det är helg snart!

Njuter av att hockey-VM är igång! Gillar ni hockey? Eller har ni nån annan sport som ni går bananas över? 🙂

 

Kommentera

