Vill men får inte

Jao, jag ställde in min fitbit på Normal-läget när det gäller registrering av min sömn. Nu sover jag tydligen mina sju timmar som jag ska, vaknar inte heller på natten. Men åååh vad jag vill sova! Vill ta tupplurar, vila, somna en liten stund, vila igen… men näe, det får jag inte, det skulle ”förstöra sömntrycket”…

Trotsade tröttheten och åkte iväg till ett ställe jag inte varit på på flera, flera veckor (pga tröttheten och det kassa immunförsvaret), trodde det skulle vara knökfullt men det var bara jag och ett par tjejer till 😀

wpf_130632

Underbart att få lyfta tungt igen! Svettas ju som om jag gymmade i jädra ångbastu men men, gött! Körde 50 minuter, får se hur jag mår på tisdag, hoppas kunna köra igång som vanligt igen nämligen.

Annars har jag faktiskt mest lufsat runt hemma, kämpat mot tupplurs-begäret och så var jag hos mamsen på middag i lördags.

Vad har ni gjort?

Kommentarer till: "Vill men får inte" (2)

  1. Vad har jag gjort, inte mycket, ff sjukskriven pga av eländig axel och rygg-och bensmärta. Önskar jag kunde träna, men jag ska ju vara glad om jag kan gå en promenad på mer än 350 m innan benet gör som det själv vill, typ hänger efter en kvart. Är otroligt trött på denna trasiga rygg och axel och alla annat skit som påverkas av skitvädret (psoriasisartrit miniskov)

Kommentera

