Varannan natt

(ungefär i alla fall) får jag sova 7 timmar. Ska bli spännande att se hur eftermiddagen förlöper. Har inte lyckats nicka till på förmiddagen än, även om jag känner mig trött.

Hur som helst. Solen skiner, jag har fixat så jag kan ta en friskvårdstimme senare (hej gymmet!) och jag lyckades lösa halva korsordet i DN på lunchen, trots att det var fyra pluppar (svåraste graden de har)! Yeay!

Upptäckte förra vändan på gymmet att det där med skivstång och squats, det var ju skitkul! 50 kilo på stången klarade jag och 2×10, så snart kan jag slänga upp hunden på axlarna om han går för långsamt haha! (Knappast troligt, han vill _inte_ bli upplyft om han inte har superduperjättejätteont.)

Barbell_Squat

(Bild från workoutlabs )

*pauuuuuuuuuuuuuuuuuuus*

Oj, nu hann solen gå i moln igen… Jobbet pockar på titt som tätt nämligen. Just nu sitter jag och väntar på en uppdragsledare. Undra om jag hinner ta en kopp kaffe innan? Sju minuter. Jo, det borde funka.

Tjingelong!

Kommentera

