Eftersom jag är så yr i skallen bestämde jag mig för att prova ett ”nytt” knep –

Lägga mig på golvet med fötterna i vädret för att blodet skulle hitta rätt vägar i kroppen igen.

Funkade så där.

Fick ont i skallen istället nämligen.

Tog en Alvedon.

Och fyllde på vattenflaskan. Den som är på nästan en liter. Så jag är inne på min tredje liter vatten nu. Plus att jag har en blåsa i storleksordning jordnöt. Ni kan ju gissa vilken bra kombo det är.

Å andra sidan får jag asmycket motion av att springa fram och tillbaka till toaletten med ojämna mellanrum… 😀

Fast nu sitter jag i nån typ av telefonkö till facket. Och eftersom min jobbtelefon är så obra så får jag nog snart värmeslag i örat… Hett hett hett!

Nåja.

Vad gör ni?

Kommentarer till: "Hur många liter vatten får det plats i en smurf?" (3)

  1. Jag tror jag sov när du skrev det här igår 😝 Jag slocknade som ett ljus och sov hela eftermiddagen istf att jobba, har några timmar att ta igen nu 💩

    Kram

Kommentera

