Smurfhelg

Ja, jag kan ju inte göra ingenting så jag har testat nya dammsugarmunstycket, godkänt. Putsat fönstren, mycket väl godkänt. Tränade fredag och lördag. Tänkte vila idag men svägerskan överraskade med en visit så vi drog till utegymmet haha!

Råkade byta gardiner i vardagsrummet också, tänkte att det var lika bra. Jag hade ju putsat fönstren! 😀

Är med i en grupp på Facebook, med en massa fantastiska tjejer och kvinns och en av de ställde frågan –

”Vilken är din ‘guilty pleasure’?”

Jag svarade inte där, men jag erkänner här –

Jag äääälskar programmet ”Long Island Medium”, Theresa Caputo, som pratar med de döda. Hela hennes familj är helt underbar, och förhållandet hon har med sin man… oj! Wow! (Kanaler: TLC eller Investigation Discovery)

Så, dagens fråga blir självklart –

Vilken är DIN guilty pleasure?

wpf_7651

En av mina fina penséer! Lite omotiverad bild men jag tycker de är så vackra!

Kommentarer till: "Smurfhelg" (6)

  1. Realityserier där tävlanden faktiskt måste klara av att göra något. Top Model, Project Runway, Top Chef, Cake Boss, Face Off, den typen av serier. Just nu älskar jag American Grit, nya avsnitt kommer i USA på torsdagar så det har blivit mitt fredagsnöje!

  2. Viskar försiktigt; Harlequinromaner *skäms*

    • Haha! Underbart! ❤

      • Shhhh! Berätta inte för nån!

        PS. Det gäller inte alla, vissa är fööör töntiga och en del har så märklig syn på manligt/kvinnligt/romantik att jag blivit så arg att jag rivit sönder dem. Och jag förstör INTE böcker, det sitter djupt inne.

      • Pråmmis! Jag är jättebra på att bevara hemligheter! 😉

        Haha! Det var länge sen jag läste en sån bok, men jag suckade nog mest åt dumheterna jag läste ibland haha! 😀

Kommentera

