Premiär!

Jodå, idag åkte kjolen på (nej, ingen bild tyvärr)! Fy fabians så skönt!

När till och med vindarna är varma så är det extra gött att det fläktar hela vägen upp till fifi haha!

Poppis hos de manliga kollegorna också men shit the same, jag är inte här för dem, jag är här för mig 🙂

Gäller att passa på tydligen, nästa vecka blir det ”bara” 14-16 grader, brrr!

bebis2Förresten, apropå något helt annat. Jag följer fantastiska Stina Wollter på Instagram och för några dagar sen så sa hon något väldigt klokt, även om det inte från början kom från henne utan från Kristina Lugn. Så här –

Alla borde ha en bild av sig själva som barn i plånboken och med jämna mellanrum ta fram det fotot och fråga sig själva ”Hur sköter jag vårdnaden om detta barn?” 

Kloka ord, hur tar jag hand om detta barn? Faktiskt, sedan några år tillbaka, fantastiskt bra! Men ingenting är ju så bra att det inte kan bli bättre, så jag ska vara ännu mer förlåtande och stöttande.

Hur sköter ni om er själva? Är ni snälla mot er? 🙂

Önskar er en supertrevlig fredag! Hejs!

Kommentarer till: "Premiär!" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Herregud vad jag älskar att kunna gå klädd i kjol eller klänning en solig och varm dag! 😀 Har ju liksom inte kunnat det tidigare (pga bristen på soliga, varma dagar där jag bodde förut…)

    Jag blir nog allt bättre på att ta hand om mig själv. 🙂 Märkligt ändå hur svårt det kan vara?

    • Visst är det härligt!? Ska nog sy mig en kjol till imorgon, om jag bara kan ställa in symaskinens trådspänning så jag slipper trä om den var 15:e centimeter! 😀

      Det är bra, om ingen annan skämmer bort oss, då får vi ju liksom göra det själva. Man ska vara snäll mot den viktigaste personen i sitt liv, sig själv. Tänk så fantastiska vi är ändå ♥

Kommentera

