Muntert värre

Var hos psykologen idag, för mina numer försvunna sömnproblem. Nåja, jag är fortfarande trött och har haft lite svårt att sova den  senaste veckan men ändå, jag är KBT:ad tillbaka till mitt gamla sovmönster 😀

Hur som helst… Fick som vanligt sitta och vänta på henne (hon är alltid minst fem minuter sen) och såg den här muntra skapelsen i väntrummet –

wpf_091831

Muntert.

Tur jag kan liva upp det lite i alla fall –

wpf_091847

Jätteorangea brallor och lila pjuck! 😀

Efter vårt samtal, som egentligen bara mynnade ut i att jag inte behöver gå till henne fler gånger, så gick jag till gymmet. Av olika orsaker (som jag kan skriva om sen om det är så) kände jag mig lite irriterad och liksom… trött. Trött på folk. Så då är det ju helt naturligt att jag går till ett ställe där det finns massor av såna haha!

I alla fall, tränade kort och tungt. Sen hem till den fyrbente, ut i skogen, njuta och sen in igen och jobba.

Nu ska jag försöka att inte somna innan nio, blev supertrött av dagen idag. Möjligt att det beror på att min hjärna fått jobba stenhårt idag med en superklurig (men kul) arbetsuppgift. 🙂 Gonatt!

Kommentarer till: "Muntert värre" (2)

  1. Så skönt att det har blivit bättre med sömnen, tänk att det fungerade till slut! Håller med om att folk kan vara jäkligt irriterande att ha omkring sig, ibland hade det varit bättre utan.

    • Ja, superskönt att vara tillbaka i mitt gamla sovmönster! 😀

      Folk kan driva mig till vansinne… och så undrar omgivningen varför jag tycker så mycket om att vara själv? 😀

Kommentera

