Ungefär så har det känts den här veckan…

Mejlar chefer och kollegor i frågor som gäller aktuella uppdrag, dvs inte huruvida de ska åka till Mallis eller Borås på semestern, INGEN svarar!

Har de gått på semester!?

Näe.

Är det på kontoret då?

Näe.

Svarar de på mejlen som de även kan se i sina mobiler?

Inte ens litegrann…

Det känns som de lagt ner verksamheten inför semestern eller helt enkelt inte inser att jag sitter här och rullar tummarna medan jag väntar på att de ska bli klara.

Roligare kan man ha på jobbet. Även om jag jobbar hemifrån. Och har en fyrbenting som indignerad blänger på mig för att jag inte leker med honom… 😉

whoknew

Bilden är klockren! Tyvärr funkar den inte om man som tjej ska ”sex-trakassera” en man… de gillar det ju de jävlarna! :/

Nåja, nu har jag fått svar från en person i alla fall. Eller ja, ”svar” från. Men okej, ett svar av tre möjliga är väl antagligen bättre än inget svar alls..?

Vad gör ni?

Kommentarer till: "Hallååå!? Är det nån som vet att jag finns?!" (3)

  1. Haha den där känner jag igen! Gyllene regeln släng dig i väggen!!

  2. Slangbella å mälor löste denna typ av problem när man var barn :p

Kommentera

