Alla sätt är bra

Har mått illa till och från de senaste två veckorna, säkert psykiskt betingat med tanke på att jag inte trivs så vansinnigt bra på jobbet just nu. Och jag kanske inte är jättesmart men jag tänkte att eftersom spänningshuvudvärk kan avhjälpas med ett glas vin så borde godis hjälpa mot illamående. Inte ett dugg faktiskt haha!

Om jag fortsätter äta?

Självklart! Det är ju jättegott!

Försöker göra en lathund till ett väldigt krångligt system på jobbet och när inte systemet krånglar så krånglar hela dokumentet. Det bestämmer nämligen helt själv vad som ska vara rubrik och inte, kan säga att innehållsförteckningen ser väldigt märklig ut just nu haha!

Jobbar hemifrån idag igen. Sjukt skönt! Framför allt slipper jag köerna ut till ön när jag ska åka hem… eftersom jag redan är där haha!

Näe, dags att skrika ordning på det där dokumentet då… 😉

Har ni det bra?

Kommentarer till: "Alla sätt är bra" (3)

  1. Hänger helt med på din logik om vin och godis. Och varför ska man sluta äta bara för att det inte hjälpte mot illamåendet? Ska man ändå må illa kan man ju lika gärna äta något gott under tiden, eller hur?

  2. Dessutom slipper du vissa på jobbet 🙂 inte helt fel 🙂 🙂

Kommentera

