Det kliar!

Ja. Det kliar i kroppen. Efter förändring. Efter semester. Efter kaffe. Efter snus. Gaaah!

Eller ja, skulle kanske skrivit ”snus”, eftersom det är nikotinfritt haha!

*mötespaus*

Så. Nu kliar det inte längre. En Onico under läppen och ett mycket effektivt möte, sånt gillar jag. Inget tjafs, bara raka rör liksom.

Sov för övrigt jäkligt kasst inatt… Hjärnan snurrade som tokig nämligen.

Nåja. Möjligt att jag får sova bättre inatt.

I helgen har jag tänkt börja ”provpacka”, se hur mycket som egentligen får plats i resväskan och så tvätta mina bikinis inför resan om ett par veckor. Iiih! Ska bli så spännande!

Vad har ni för sommarplaner?

Kommentarer till: "Det kliar!" (3)

  1. Härligt med semester. Här blir det jobb och ännu mera jobb, lite kort om folk och jag har nyss börjat men det är ok. Nästa år blir kul.
    Får börja planera lite nu, halva nöjet är att fundera ut.

  2. Jag planerar att få igenom heltidssjuksrivning – jag orkar ändå inte göra nåt 😝 Sen ska vi försöka aktivera oss o hitta på saker men i realiteten tänker jag försöka göra så lite som möjligt och hoppas tiden mig augusti går fott!!

    Kram

    • Håller tummarna för dig! Får du igenom det så har du nog lite mer ork än om du skulle vara tvungen att jobba så lite aktivitet kanske ni får till. Fika hos svärföräldrarna, äta middag hos föräldrarna, sitta i solstolen och kolla när sambagrodan plaskar i poolen och sippa på en alkoholfri drink i skuggan 😉 ❤
      Kram!

Kommentera

