Nä, jag har inte gått in i väggen. Inte voltat baklänges in i den heller men det känns som om en del företaget, hur stora de än tycks vara, har fastnat i 90-talet när det gäller teknik. De har verkligen studsat bakåt. Hej mobiltelefon, bajbaj ny teknik liksom..? Hur tänkte de där? Och som den tekniknörd jag är blir jag lite lätt upprörd… Och jättejättetrött.

Det kan i och för sig bero på att jag vaknade två gånger inatt av att fel axel gjorde ont, höger alltså. Vänster axel har ju en tendens att subluxurera och bli inflammerad och göra skitont, men aldrig höger. Nåja, det ska väl vara en första gång för allt antar jag. Så länge de inte gör ont samtidigt är jag nöjd haha!

wpf_7654Snaaaaart fredag! Och jag ska minsann ut på baluns. Det ni! Ska på lite mingel hos en gammal klasskompis som flyttat till nytt, ska bli skoj!

Just nu har jag faktiskt god lust att dra på AW med mig själv. Vi har en liten, supermysig pub en bit från jobbet så, en stund för mig själv, med ett glas vin och sen åka hem. Hmm… har jag gått och blivit kontinental på gamla dar? Eller alkoholist? 😉 😛

Näe, jag kan faktiskt skita i vinet också, en sån där tjusig kopp kaffe som kostar 75 spänn och smakar hasselnöt och choklad, jo… en sån skulle funka fint också faktiskt. Bara jag fick vila lite innan jag baxar mig ut i trafiken (som av någon anledning blivit sju resor värre trots att det är sommar..??)

Här öser regnet ner, hur är det hos er?

Kommentarer till: "Baklängesvolt in i väggen" (6)

  1. När jag var singel – jösses känns som en evighet sen! – gjorde jag ofta så; jag satte mig på lokala puben med en bok, ett glas vin och lite god mat. Lite kan jag sakna det faktiskt!

    Här har det varit disigt men varmt idag men du skulle sett monsunen igår. Wow!

    Hur gjorde du sen förresten? Vin? Kaffe? Hemgång?

    Ha en skön kväll!
    Kram

    • Gick en promenad i regnet istället, hann nästan fram till bilen så ringde en av jobbmobilerna. Sen ringde nästa. Då tänkte jag att det var lika bra att åka och sätta sig i bilköerna haha!
      Sen när jag kom hem till en överlycklig fyrbenting så kände jag att jo, jag är ganska nöjd. Kom in från hundpromenaden och smällde sen i mig en hel påse Bilar innan jag tog ett par ostmackor till middag haha!

      Men jag håller med, att göra såna där grejer ensam, det är så skönt!

      Hoppas du får en underbar kräkfri kväll! Kram!

      • Tack snälla! Kräkfri är den inte men bra ändå. Grodan vägrade somna så just nu är han ute hos pappa och grejar, jag ligger kvar i sängen och funderar på om jag ska somna eller gå ut och göra sällskap… 😉

        Åh vilken god middag! Förrätten min ångrade sig så jag är inte jättesugen på att äta mer men det där låter så gott…

        Ha ev skön kväll!
        Kram

      • Ligg kvar i sängen du! 😉

        Ja, ibland är det skönt att inte ha någon att ta hänsyn till, bara moffa i sig godis och ett par ostmackor till middag haha! 🙂

        Kram!

  2. Vad härligt det låter med en AW själv och så härligt att du är en person som faktiskt klarar av att vara själv. Jag är likadan, ibland kan jag längta efter att sitta någonstans med just en såndär svindyr kaffe med så mycket sött i att man inte känner kaffesmaken längre och bara vara för mig själv.

Kommentera

