Helgbaluns

Jo, jag var ju på baluns i helgen. Vi blev bara fyra vuxna (och lika många tonåringar, 13-15 år) och värden var väldigt duktig på att fylla på champagneglasen i tid och otid. Fem flaskor skumpa på fyra vuxna… då blir det livat haha! Tre tjejer och en kille…

Oj! Nejnejnejnejnej!! Inte SÅ livat! Herregud… phu!

Men vi skrattade, pratade allvar, pratade dumheter, skrattade mer. Ja, fy fasen så kul jag hade!

En av personerna, värden, var min gamla klasskompis, de övriga var nya bekantskaper. Och vi klickade direkt! Underbart att träffa människor man bara klickar med så där på direkten.

Tydligen är jag himla socialt kompetent upptäckte jag. Det gör mig glad, för jag har alltid sett upp till min lillebror (jag vet, det låter konstigt, men han är faktiskt längre än jag 😛 ) för hans enorma sociala kompetens.

friends

Kommentera

