Halvpackad!

Ja, nu har jag snart packat färdigt. På tisdag är det dags. Teneriffa. Kollade vädret och blev först lite besviken, översta är Teneriffa, nedre är hemma i Sverige.

väder

21 grader i skuggan och noll nederbörd, underbart! 🙂

Blir nog lite tunt med inlägg nästa vecka men det kanske blir ett tidsinställt, vem vet?

Har nästan packat färdigt nu, ska försöka få ner ett par sandaler, ett par t-shirts och en handduk där utropstecknet är… Var tvungen att köpa ny, större resväska, men alltså… jag vet fasen inte hur jag ska få plats med allt haha!

väska2

I de vita påsarna har jag lyckats vakuumförpacka långbyxor, shorts, två klänningar och två koftor. Inte illa va?

Har ”firat” midsommar med att äta så ljuvligt god middag att jag tog två portioner, druckit ett glas vin till det och sen försökt bli sugen på efterrätt, men det senare gick inget vidare faktiskt, jag är proppmätt fortfarande haha!

Hoppas ni har en underbar midsommar!

Kommentarer till: "Halvpackad!" (6)

  1. Så skönt att bara komma iväg ett tag, även om det är fint väder här också!

  2. Gudars så fantastiskt med resa! Hoppas bindor det riktigt fantastiskt ❤
    Kramar

Kommentera

