Fröken Noja

Nu är det inte långt kvar… och jag börjar noja på riktigt!

Inte över flygningen eller själva resan i sig, utan mer över såna där grejer som egentligen inte är något att noja över.

”Har jag verkligen fått med mig allt? Passet? Medicinerna? Bettskeeeeenaaaan!!!?”

”Tänk om jag försover mig på tisdag?!”

”Hur fan ska jag klara av att lämna bort hunden en vecka!? Kommer jag kunna ha kul på resan ens?”

Okej, har jag glömt nåt… tja, det är liksom Teneriffa, inte Nordpolen jag ska till, det finns affärer hallåååå!

Jag har två mobiler, och en mamma, dessutom tror jag att jag kommer vakna ändå. Ganska tidigt.

Min hund kommer vara hos två människor jag älskar och litar på, jag känner mig helt trygg med att ha mitt älskade hjärtegryn hos dem. Att jag inte skulle kunna ha kul en vecka på Teneriffa är rätt osannolikt va? Vem vet, jag kanske drar med morsan ut på klubb en kväll till och med haha!

wpf_185317

Mitt lilla hjärta! ❤ (Och mina kritvita ben haha!)

Har ni det bra?

Kommentarer till: "Fröken Noja" (4)

  1. Klart man nojar! Resfeber kallar vi det… Pass, pengar och mediciner är det viktigaste, allt annat löser sig! Promise! Du kommer ha det fantastiskt 💚
    Besos y abrazos!

    • Ah! Resfeber! Var länge sen jag var ute på resa längre än en natt haha!
      Har plockat ner det mesta men kontanter måste jag ta ut, tror man kan ta ut euro på Arlanda? Eller kanske när vi kommit fram… *nojanoja* haha!
      Ska bli superkul att åka, ska bara njuuuuuta!

      Nu fick jag lära mig något nytt också, yeay!

      Besos y abrazos! ❤

  2. Resenojan är så jobbig, jag hatar den! Har den alltid precis det sista innan jag ska åka någonstans. Då är det skönt när man sätter sig på planet och vet att nu är det inget att göra åt oavsett vad, först då kan jag slappna av.

  3. Trevlig resa 🙂 glöm inte ta en Piña Colada som serveras i en ananas. Mums!

Kommentera

