Teneriffa…

…den dyraste födelsedagspresenten jag gett mig själv!

Men åh så kul jag hade! Finslipade konsten att göra ingenting, lyckades bra tycker jag. Dagarna gick och ibland hade jag svårt att komma ihåg vad jag ens gjort hela dagen haha!

Här kommer en liten bildkavalkad!

wpf_170428

Startade första dagen med lite sparkling sangria på balkongen, stranden ligger 50 meter bort och vi bodde mitt i centrum. Lite störande ibland men jag hade öronproppar med mig! 😀

wpf_134201

Sand mellan tårna! 🙂

wpf_134302

Kolla! Jag badade minsann! 22  grader i vattnet men jag min badkruka tycker det är kallt 😛

wpf_130446

”Oh vilken stor spindel!!” utbrister mamma lätt förskräckt.

”Mäh! Det är ju en krabba!”  säger jag. Kan säga att vi hade lite problem med proportionerna haha!

wpf_113642

Vi tog en turisttur upp till Teide också, galet vackert landskap!

Det blev en hel del shopping, god mat, inte så god mat, vin, whisky, skratt så tårarna sprutade, sovmorgnar och ett konstant undvikande från gatuförsäljare och inkastare.

Vilken fantastisk present jag fick av mig själv! Det var jag verkligen värd!

Snart tillbaka till vardagen, men vad gör det? I augusti har jag semester igen, den här gången till min favoritplats – stugan i Dalarna! ❤

Tackar allra hjärtligast för alla gratulationer och hoppas ni har en underbar vecka!

Kommentarer till: "Teneriffa…" (3)

  1. Låter som en underbar present, skönt att bara göra ingenting!

  2. Nemos matte sa:

    Åh vad härligt du verkar ha haft det – och så välförtjänt! 🙂
    Hoppas du har en skön helg också!

Kommentera

