Tillbaka på banan!

Tja, nästan i alla fall. Imorgon är det jobb igen. Ska försöka komma ihåg att gå och lägga mig snart, larmet har jag i alla fall satt på så imorgon måste jag gå upp fem igen, vare sig jag vill eller inte haha!

Har fått väldigt mycket gjort idag. Sytt färdigt ett par shorts, sytt en kortärmad blus (som gör att jag ser ut som en ballong tyvärr), gjort müsli och sen fick jag äntligen träna ordentligt igen! Tänkte att jag skulle köra 30 minuter bara, för att vänja in kroppen (har inte tränat på flera veckor) men näe, kroppen tyckte visst att vi skulle chocka igång hela alltet! 30 minuter blev 70 haha! Nåja.

wpf_7979

Nu ska jag försöka varva ner lite till, hoppas ni har det bra!

Kommentarer till: "Tillbaka på banan!" (1)

  1. Hoppas första dagen tillbaka på jobbet blev en bra dag och visst är det härligt när kroppen orkar och vill mer än psyket på träningen!

Kommentera

