En dag i taget

Mår mycket bättre nu. Tog en löprunda igår och idag är humöret mycket bättre.

Nästa vecka jobbar jag hemifrån, hundrastaren bestämde sig ju för att återigen bryta avtalet och tog semester lite här och där under sommaren… Egentligen behöver jag bara jobba halva dagar på kontoret och halva hemma men det känns ganska passande att ta hela dagar. Vet att åtminstone en kollega kommer vilja vara snäll och omtänksam och jag pallar inte det än, jag kommer börja grina. Vill inte det.

Idag har jag i princip bara legat på soffan, tog en sväng med dammsugaren och lassade in lite disk i diskmaskinen, sen har jag umgåtts med den här resten av dagen –

wpf_193936(0)

Gladskit! 🙂

Vad gör ni?

Kommentarer till: "En dag i taget" (6)

  1. Vad ledsamt att du inte mår bra… Jag undrade om det kan ha med Katta att göra? Väcker en massa känslor till liv? Skönt att du har möjlighet att fly fältet lite, välbehövligt.

    Massa massa kramar till dig finaste 💚

    • Ja, jag tror att det väcker en del känslor. Just den här känslan att det är så jävla orättvist! Att unga, vänliga själar tas ifrån oss och andra bara lever och lever och lever… Nu var ju inte min kollega purung (närmare 60) men ändå…

      Jätteskönt att sitta hemma och jobba. Började redan klockan 06.00 🙂 Då kan jag stänga ner vid halv tre redan, underbart! 🙂

      Tack hjärtat! Din omtanke värmer! ❤

      • Cancer suger oavsett hur gammal eller ung en människa är. Jävla skitsjukdom!

        Gott att kunna ta det lugnt sådär! Jag för min del vinner nog mom of the year… Fis vaknade vid åtta, jag satte på Zootropolis och la mig igen. Vid TIO kom ungen in ”mamma fisas vill ha mat” 🙈

        Kram

      • Haha! Sötfisas! ❤
        Skönt med sovmorgon ju, och hade han varit dynghungrig hade han ju sagt till innan 😉 Nemas problemas, utvilad mamma = glad mamma! 😀
        Kram!

  2. Få saker är lika tröstande och uppmuntrande som att umgås med en glad hund!

Kommentera

