Så kan det gå

Ville skriva ett positivt inlägg. Blev värsta ”men duuurååå”-inlägget. Knappast värdigt att publicera så det åkte i papperskorgen.

En sak som man skulle kunna se både positivt och negativt på… Jag håller precis på att äta upp den sista Magnum Minin. Å andra sidan är det inte så långt till affären. Och de har öppet till 20.00 hehe!

En annan grej som faktiskt är positiv – Jag kan sitta hemma och jobba. Älskar det! Slipper sitta i köer och svettas. Man skulle ju kunna tro att det är lugnare på vägarna nu, men bor man på en semesterort så är det inte riktigt så haha! Dessutom verkar det hända ännu mer olyckor och skit just nu, så jag sitter bra här. Åker bara till gymmet vid 6.00 och då är det rätt lugnt 😉

Däremot är det någon här hemma som inte är helt nöjd över att jag bara glor på mina datorer när jag är hemma… Han har fyra ben och stora öron… och jag älskar honom ofantligt mycket men jag får fasen dåligt samvete om jag är ifrån datorn för länge haha! (Nu blev han sur. Gick och la sig med ryggen mot mig. Gullet!)

wpf_125302

ÅH! Äntligen! NU öppnades dokumentet jag behöver… jeez! Jobba över VPN är lite söligt ibland faktiskt, särskilt om det är stora dokument.

Kan meddela att det här inlägget tog i runda slängar två timmar att få ihop haha!

Hoppas solen skiner på er!

Kommentarer till: "Så kan det gå" (2)

  1. Skönt att kunna jobba hemma då och då, även med dåligt samvete för att man är tråkigt sällskap 😉

Kommentera

