Effektivitetssmurfen

Jodå, jag får saker gjort när jag jobbar hemifrån.

Inte nog med att jag kan jobba (relativt i alla fall) ostört med föredrag och lathundar och andra ärenden, jag slipper restiden. Det tar 30 – 40 minuter till jobbet i normala fall, nu åker jag 20 minuter tur och retur till gymmet och kan ändå börja jobba före 07.00. Imorse körde jag utegymmet i samband med morgonpromenaden. Hade tagit med en wpf_gym22filt som lilleman kunde ligga på så han skulle slippa frysa… Var han låg? På det blöta gräset så klart.. Otack är världens lön I tell’ya! 😛

Igår var det första gången på typ tre veckor som jag var på gymmet. Tomt. Eller ja, det pågick en spinningklass i en av lokalerna men i övrigt var jag ensam. Bra grej, då kan man fota lite haha! (Jag torkar mig i ansiktet med en handduk, därför ser det lite skumt ut. Och ja, det är ett gäng filter på bilden. 🙂 )

Nu ska jag ta tag i fler ärenden och rapporter, kul! 😀

Har ni det bra?

Kommentarer till: "Effektivitetssmurfen" (2)

  1. Haha, ja vem vill ha en mjuk filt när det finns blött gräs?

Kommentera

