En söndag i juli

Vad gör man då?

Tja, jag hade som vanligt en ”att-göra”-lista för helgen. Tre av fem punkter avklarade! 😀

Men jag vet inte riktigt om jag gjort rätt på en av punkterna.

Satte en avokadokärna i vatten, med tandpetare, för ungefär 6 veckor sedan, och nu när det började komma en rot så satte jag ner den i en kruka med sandblandad jord som man tydligen ska. Men sen då? Ska jag täcka över med plast eller tillsätta näring eller låta den sköta sig själv eller vavava!?

Hmm, får googla lite haha!

Vad pysslar ni med då? Har ni också haft typ 30 grader varmt och gått omkring som sega getter hela dagen?

Kommentarer till: "En söndag i juli" (2)

  1. Just nu är jag mest en död sill. Eller valross om du så vill 😜 Jag mailar dig ett par bilder sen så får du se vad mer vi gjort. Kortare kommentar på det sättet 😂

    Kram

Kommentera

