Vilken tid det tar! Del 2

Mmm, jag tappade en lagning för typ två månader sen. Nemas problemas jag har borstat och grejat, inte ätit så mycket godis osv osv. Men nu beställde jag alltså tid hos tandläkaren. Första lediga tid hos första lediga tandläkare: Om två veckor, mitt i min semester och jag är då 50 mil bort.

Första lediga tid hos min tandläkare: Om 1½ månad.

Jaaaahoppp… gilla läget och hoppas jag slipper tandvärk from hell. Akuttid om två veckor liksom? Najs semesterplanering med bara två tandläkare som jobbar… De är normalt 11 stycken där.

En timme till här sen kompar jag ut.Eller en halvtimme kanske. Jag tycker verkligen det är astråkigt att inte ha något att göra.

*paus för kollegesnack*

Ingenting som går att fakturera men det var faktiskt hälften jobbsnack haha!

Snaaaaaart kan jag gå hem!

Kommentera

