Vilken tid det tar!

Ja, det duggar ju inte direkt tätt mellan inläggen nu. Men det är ju mest för att det typ inte händer nåt.

Sitter av tiden i princip… Fem arbetsdagar kvar, sen semester igen. Yeay! Upp till stugan, vila, läsa, sova, äta, promenera, bara vara och ladda batterierna.

Saker jag gjort sen klockan 07.00 när jag kom till jobbet –

  • Startat datorerna

  • Kollat mejlen

  • Suckat över att jag inte ens fått ett skräppost-mejl

  • Druckit två koppar grönt te

  • Gått på toaletten två gånger

  • Pratat lite med högste chefen

  • Sagt hej till kollegor

  • Vattnat min fredskalla

  • Kollat Facebook

  • Beställt tid till tandläkaren

  • Druckit vatten

  • Öppnat mappen för statistiken som ska göras

  • Fyllt i en av databaserna och insett att jag fortfarande inte har tillräckligt mycket information utan måste vänta, minst, en vecka till men då har jag semester så jag skiter faktiskt i just den databasen…

  • Sitter och önskar att tiden ska gå fortare för nu börjar jag faktiskt bli hungrig (igen)

Inte illa va?

För övrigt har dykt upp en ny ”symbol” i min wordpress-blogg och jag kommer fasen inte åt den! Alltså, jag trycker på den men det händer ingenting så jag vet inte vad den betyder?

wpfsymbol1

Var en annan grej jag tänkte på också men den har jag ju så klart glömt bort. Nåja. Får försöka hitta på nåt till sen. Hejs!

 

Kommentarer till: "Vilken tid det tar!" (3)

  1. Tycker du har fått gjort massor ju! Har en idé om symbolen. Har mailat dig 😊

    Kram

Kommentera

