Min märkliga kropp

Eh..? Okej, alldeles nyss –

Ett system på jobbet som strular nåt så inih….! Känner stressen öka och jag har lust att 1) slänga ut datorhelvetet genom fönstret och 2) sopa till ansvarig för systemet (som drygt svarat ”det finns en inställning för att slippa strulet” men inte talar om VILKEN jävla inställning som ska göras) i nyllet med skrivbordsstolen…

Men det gör jag ju så klart inte.

Tänkte att ”Nu var väl pulsen ändå uppe i ‘fatburn zone’ på fitbiten?”

Inte ens lite… pulsen ligger nu på 55, var uppe i 57 nyss när jag var som mest frustrerad…? Eh? Kan ju vara min fitbit som mäter märkligt också, men den brukar ligga rätt så.

Hur kan man vara så superirriterad utan att pulsen stiger ens litegrann? Märkligt.

Fyra timmar till semester… typ. Egentligen är det sju timmar, men jag får lämna kontoret om fyra timmar. Ska besiktiga bilen men sen har jag telefonjour fram till 16.30 men sen så.

Tvätta, handla, packa och fara runt som en skållad råtta så hunden blir kollrig i skallen så jag kan komma iväg på söndag morgon. Yeay!

(Okej, nu är det bara tre timmar kvar… jädra jobb att komma i vägen då! 😉 😛 )

Its-Friday-MEME-and-LOL

Vad gör ni för nåt?

Kommentarer till: "Min märkliga kropp" (1)

  1. Kanske var din puls normal för du visste att de var fredag? 😉 Jag var ute å grillade med vänner. Kändes lyxigt att få maten serverad 😀

Kommentera

