On the road again

Åååh! Imorgon!

Då får jag äntligen åka ”hem” igen. Ska bli så vansinnigt skönt! Längtar!

Förhoppningsvis orkar vi med en tur upp på fjället också. Bara komma ihåg att ta med vatten och godis så går det nog bra för oss haha!wpf_121558

Måste bara försöka få med mig allt. Tror jag har två stycken Gekås-kassar fyllda till brädden plus en kylväska. En väska för kamerorna, en för laptopen, en för alla kläder och en för träningsgrejerna. Hunden har en kasse också.

På plussidan – Jag kommer inte ha lika många stora matkassar med mig på tillbakaresan. Såvida jag inte hittar en hel jättehög med blåbär förstås haha!

Undra just om jag ska gå och lägga mig, vill gärna vara så utvilad jag kan imorgon.

Hur har ni det?

Kommentarer till: "On the road again" (1)

  1. Så skönt att komma ut i naturen, deet verkar så härligt att ha en stuga att åka till!

Kommentera

