Planering

Mmm, jag har några dagar kvar här så jag har planerat lite så jag ska hinna med allt jag vill –

  • Läsa ut de resterande (tyvärr bara) två böckerna

  • Diska

  • Laga mat

  • Gå promenader med hunden (imorgon går vi till bäcken haha!)

  • Träna lite om jag orkar (min kropp verkar ha tagit stryk av att inte fått fyra sammanhängande veckor semester.. 😦 )

  • Åka ner till byn och shoppa kläder på Stadium Outlet, yeay!

Sen ska jag försöka vila upp mig lite mellan varven också hehe! 😉

coffeecat

Har ni det bra i solen eller skrapar ni rutorna på bilen och duckar för hagelskurar som jag har gjort idag? Vintern kom tidigt till Dalarna…

Kommentera

