Sista semesterdagen

Märkligt, men jag är sååå grymt trött! Läser, städar undan lite och slötittar på tv.

Har haft en (för) kort, men underbar, semester. De senaste två veckorna har jag i princip bara gått promenader med hunden, löst korsord och läst böcker haha! Ätit lite för mycket godis men ungefär lika mycket frukt så det jämnar nog ut sig i slutänden.

Spelat mobilspel också. Favoriten är ju Cross Boss men kör också Wordfeud. Älskar ordspel!

Shoppade lite på Stadium Outlet också. Hittade tyvärr inga skor så jag lyckades komma under min lagda budget med 600 spänn. Häpp!

wpf_203744

Ett linne, tre t-shirts (quick dry), ett par mjukisbrallor, ett par tights, ett par gymhandskar, en sportbh, strumpor, trosor och en foam roller. Nu klarar jag mig ett tag 🙂

Nu ska jag ta en kopp till av mitt nya favorit-te, hur har ni det?

wpf_123027

 

 

Kommentarer till: "Sista semesterdagen" (3)

  1. Nemos matte sa:

    Du kanske har drabbats av samma mystiska tröttma om jag? Bättre nu, men den här veckan har varit låååång! Ska bli så skönt med två dagar hemma.

    Här dricks det vin istället… 😉

    • Ja, jag lider av typ ”pre-jobb-trötthet” haha! Dags för slitet igen på måndag.

      Oooh! Vin funkar fint det med, särskilt på en fredag! 🙂

  2. ullebengtsson sa:

    Blir helt inspirerad av träningskläderna! hoppas dagens jobb blev drägligt

Kommentera

