Nu börjas det

Känner mig rätt less faktiskt. Ser fram mot nästa vecka då jag ska prata vidare med min (förhoppningsvis) nya arbetsgivare!

Jag gissar att det är stress och spänningar som gör att jag är så trött, yr och illamående. Eller så håller jag på att bli sjuk igen haha! Mår faktiskt rätt kasst. Men som sagt, gissar på stress.

Fick lönespecen igår och upptäckte att jag på något vis fått ihop 57 komptimmar… ingen aning om hur jag lyckades med det men men, fint fint! En veckas semester till kanske? 😉

Skulle vilja kunna meditera och verkligen komma till ro men jag vette tusan hur man gör! Har försökt flera gånger men jag tjuvkikar hela tiden och minsta lilla ljud gör att jag öppnar ögonen och tappar koncentrationen. Hur fasen gör man?! Har ni nåt tips?

Det är kanske min personlighet? Har ju försökt mig på yoga också men jag gillar när det går fort, typ boxning, rodd, lyfta vikter på gymmet. Slowmotion-workouter… nja… inte min kopp te direkt. Men jag VILL ju kunna! Hmm… byta personlighet? 😛 Äh, det går väl att lära gamla hundar sitta va?

Förresten upptäckte jag nyss att det går mycket lättare att ta emot samtal på jobbmobilen om man sätter på ljudet… så man liksom hör när det ringer. 😀

moody

Kommentera

