Lesslesslesslesslessless

Ja, nu är jag så där trött och less på allt igen. Mycket stress kring jobbet, oro för framtiden och det hackar rent generellt lite i maskineriet som kallas livet så att säga.

Jaja, det är redan onsdag, en manlig kollega har varit ett väldigt bra stöd för mig den här veckan när det stormat, jag har vin hemma (som visserligen inte ska drickas förrän på fredag men ändå, jag har vin hemma hehe), fick rejält med dineros i lönekurvertet, min kontorsflört har visat väldigt tydligt att han saknat mig under semestern (vilket gjorde att min fantasi drog igång så jäkligt att jag rodnade haha!) och snart är den här dagen slut!

Andra grejer som gör att jag typ står ut på det här stället i nuläget är att hunden känner av min sinnesstämning och således lägger sig nästan på mig när vi ska sova, han ligger nära nära och lägger huvudet på mina ben och så suckar han så där skönt så man hör hur nöjdheten fyller rummet.

wpf_131544-1
(Min lilla buttergubbe! ♥ )

Får tyvärr ont i kroppen när energidepåerna slukas i så rask takt och då blir jag för trött för att träna… eller rättare sagt jag törs inte träna eftersom risken att jag skadar mig är så mycket högre när jag mår så här (trött, yr och ont, ingen bra kombo när man vill lyfta tungt). Bara gilla läget och vänta ut kroppen. Ladda batterierna och (dricka vin i helgen) äta och sova gott. Kramas med hunden och lyssna på musik. Lägga pussel skulle tydligen också vara bra för att coola ner rent mentalt också, får ladda ner nån pusselapp då, har ju rätt stor mobil haha!

Laddade ner Quell, får se om den hjälper 🙂

Har ni det bra?

Kommentarer till: "Lesslesslesslesslessless" (4)

  1. Tur att du har bra saker (vin!) att se fram emot iallafall. Och att det finns en kontorsflört värd att rodna för, det måste ju göra jobbet lite roligare.

  2. Nemos matte sa:

    Vet hur det känns när det är grus i livsmaskinen… för att koppla bort all skit löser jag sudoku. Det är välgörande för själen att koncentrera sig på något totalt meningslöst en stund. 😉

    Pussa buttergubben från mig! 🙂

    • Sudoku är för svårt för mig, kör korsord istället. Borde ju finnas nån app för det också tänker jag (kom på det precis nu haha!) Å andra sidan är det lite stressande när man veeeerkligen inte kommer på vilket ord som ska skrivas in. Hmm, näe, fortsätter nog med Quell och mobilspel 🙂

      Absolut! Puss på pirayan! ♥

Kommentera

