Plus å minus blir… noll?

Äh, jag är inte helt hundra i skallen just nu. Sov dåligt för lite inatt.

Dagen är ju ännu ganska ung men jag har redan hunnit le brett, velat skrika i frustration och gråta.

Bergochdalbana?

Plus:

  • Hunden. Alltid. Han gör mig så lycklig.
  • Mejl från en riktigt bra person.
  • Jag vinner i Cross Boss.
  • Blir flörtad med från två olika håll.

Minus:

  • Jag sov som sagt för lite.
  • Har ännu inte hört något från mitt eventuellt nya jobb.
  • Blir pressad om detaljer om både det ↑ och mitt privatliv från chefer.

Helst av allt vill jag bara ligga i min säng, vila, lyssna på musik och mysa med hunden. Sover normalt lite drygt sju timmar, nu blev det 6 timmar och 50 minuter. Vad är grejen med det? Jag sover en kvart kortare och jag blir trött som om jag sovit tre timmar bara?

Hoppas ni har en bättre dag! 🙂

Kommentarer till: "Plus å minus blir… noll?" (4)

  1. De där minuterna gör stor skillnad, tänk bara på hur mycket en kvart på soffan kan göra. En sådan tupplur kan rädda hela dagen!

  2. Åh härligt med flörtar!!

    Kram

Kommentera

