På ”allmän begäran”

Hehe! Okej, ett mycket mycket kort klipp på min ”fantastiska” sångröst haha! Kunde inte ta ett längre klipp, min dator är gammal. Min medsångares största problem var att han faktiskt inte sjöng när det skulle sjungas så jag kom lite ur fas.

Jag säger inte att jag är jättebra men tydligen inte helt sjukt dålig eftersom jag fått ett par ”invites” på smule av folk som vill sjunga med mig så okej då. Kul sysselsättning när man har långtråkigt.

Då så! Nu har jag hållit er på halster tillräckligt länge, här får ni typ 17 sekunder ”skönsång” –

Kommentarer till: "På ”allmän begäran”" (7)

  1. Oh najs! Snyggt👏👏👏

  2. Helt ärligt, lite svårt att höra och jag är väldigt kritisk när jag hör människor sjunga, men det lilla jag hörde var ok, tyvärr kan jag inte säga mer än så, men du sjöng definitivt bättre än han du sjöng med och tusen tack för att du bjöd på dig själv 🙂 modigt gjort.

  3. Imponerad, både av att du sjunger bra och att du vågade lägga upp det här. Hade jag aldrig vågat!

  4. Oj, du sjunger ju jättebra!

Kommentera

