Influensa deluxe

Herrejävlar vad sjuk jag är! Eller ja, jag mår tillräckligt bra nu för att starta datorn i alla fall.

Har, sedan i söndags, legat i feberfrossa, migränliknande huvudvärk med tillhörande illamående och sjukt ont i kroppen.

Tempen har varit uppe och nosat på 39 grader så jag är inte helt hundra än på långa vägar.

Har i alla fall lyckats äta ”riktig” mat  idag. Lite kokt pasta med pesto. Plus att jag hittade mina Resorb så nu är huvudvärken och illamåendet  nästan helt väck! 😀 Förutom när jag måste hosta, om jag håller i huvudet samtidigt blir inte smärtan lika stor. Att jag ser helt muppig ut när jag gör det ute bland folk är ju en annan sak haha!

Kan inte läsa eller titta på tv särskilt länge, ögonen gör fortfarande ont.

Nu ska jag sova igen, har inte riktigt fått mina 16 timmar sömn än…

Kommentarer till: "Influensa deluxe" (4)

  1. Men usch då. Krya på dig ❤

  2. Usch, stackare! Vad gör du ute bland folk när du är så sjuk, hem och lägg dig i sängen och plöj dålig TV!

    • Måste ju ut med hunden ett par gånger. Blir korta promenader nu så jag hoppas jag mår bättre till helgen, då är ju hundrastaren ledig. Känner mig lite piggare nu i alla fall. Sover mycket och dricker läsk 🙂

Kommentera

