Fluffskalle

Jag känner mig lite fluffig i huvudet ja… Tjock i halsen och hostar äckel. Det är visserligen lätthostat så jag får väl vara glad för det men smaken … uäääch!

Snurrar fint i skallen när jag hostar också, nästan som att vara på ett nöjesfält ju. Typ.

Förhoppningsvis klarar jag mig från att hosta för mycket i eftermiddag, ska till tandläkaren och fixa till den där lagningen jag tappade för ett par (tre?) månader sen.

Nu ska jag försöka få till ett telefonmöte med övriga regioner, med konferenstelefon… hmm, wish me luck on teknikens under, vette tusan hur det här ska gå då haha!

Har ni det  bra!?

Kommentarer till: "Fluffskalle" (3)

  1. Åh gudars jag påminns om när jag fick världens bronkit för många år sen. Jag hostade upp mörkgrönt och hårt gojs som smakade död. Det var då jag slutade röka för smaken av gammal nikotin ovanpå sagda död var riktigt vidrig. När jag hostat klart efter tio veckor var det inte lönt att börja röka igen!

    Jag har det kanon!! Har haft energi och spring i benen som gjorde att jag drog igång tvättstugan klockan åtta imorse. Sen har vi haft gäster i två omgångar och nu klappar jag katter. Dottern och jag tittar till föräldrarnas kissar eftersom de är bortresta över natt. Mys!

    Kram

Kommentera

