Snedvriden

Alltså… jag vet ärligt talat inte vad som pågår men det är nog nån av baskiluskerna som satt sig på hjärnan… Varje eftermiddag blir jag ”sned”, alltså, jag sitter i min stol på jobbet, framför datorn och skriver och så här känns det –

Skärmen är sned, lutar åt vänster, min överkropp lutar åt höger, huvudet åt vänster, underkroppen dras mot vänster och benen går som i en båge från vänster till höger…

Jag vet ju att det bara är inbillning (annars hade ju kollegan som var inne nyss reagerat tycker jag) men det är en redigt märkligt känsla ska jag tala om. Det funkar ganska bra att gå om jag inte går för långsamt, då tippar jag åt sidan, har liksom ingen styrka/styrsel, men det är ganska normalt för min EDS-kropp. Den märkliga snedvridna-känslan är ny dock…

Jaja, snart är den här veckan slut. Ska på läkarbesök på fredag efter lunch och efter det tar jag komp resten av dagen, har nämligen bara en kvart hem sen så, onödigt att sätta sig i fredagsköer tillbaka till jobbet bara för att få sätta sig i fredagsköer hem sen ett par timmar senare.

Okej, nu skiner visserligen solen här men åååh så söt bild!

dontcry

Så var det med det. I helgen ska jag försöka vila mig i form, tyvärr måste jag ju tvätta också men har jag tur så finns det inga tvättider haha!

Hur har ni det?!

Edit: Hmm, okej, nu känner jag mig sned och vimmelkantig redan på morgonen… what the..!?

Kommentera

