Ticktack hejdå!

Snart så. Snart får jag gå från jobbet. Visserligen måste jag komma tillbaka efter helgen men ändå, det ska bli lite extra skönt idag.
Fegmesar till chefer och idiotiska kollegor (ja, jag är lite bitter så just nu blir en del av de kallade idioter, lev med det) vill jag slippa fortare än kvickt.

Ska på läkarbesök snart och eftersom det är nästan hemma så tar jag komp resten av dagen.

Kanske passar på att shoppa lite också, eller ruschar hem för att mysa med den fyrbente. Han verkar ha ont i sina leder, trots att det inte är kallt än, och vill ha massage och mys i större utsträckning än tidigare. Min lilla gubbe, 9 år, tiden går undan! ♥

Är inte lika sned som tidigare, bra grej!

Ikväll blir det några vändor till tvättstugan och ett glas vin (jag brukar ta ett glas vin när jag har tvättstugan, blir roligare då haha!)

Ibland saknar jag den här filuren mer än vanligt när jag är på jobbet (drömmer mig tillbaka till när han fick vara med mig på jobbet)

4288

Hoppas ni får en underbar dag och en fantastisk helg! Har ni några planer?

Kommentarer till: "Ticktack hejdå!" (6)

  1. Men vilken söt bild ❤ klart lilla voffsingen vill ha massage. Vem kan motstå en stund att få bli ompysslad. Läskigt att man kan känna sig sned… lite som en dåligt ihopskruvad möbel. Hoppas det känns bättre. Både du å voffsingen får ta hand om er i helgen å njuta av den fina hösten ☺

  2. Det mesta blir roligare med ett glas vin. Städning till exempel… 😉

    Mys och massera bara, det mår ni båda bra av. 🙂 Min fyrbenting är ännu för ung för att uppskatta sånt, det ska bara brottas och grejas… suck.

    Till helgen ska jag städa hunden och bada bilen. Eller var det tvärtom..?

    • Haha! Helt korrekt! Min surhet över att grannen bestämde sig för att ”fula” till sig ett par maskiner innan min tvättid och alltså gjorde att jag fick börja tjugo minuter senare, försvann i takt med intaget av vin haha!

      Brottning är kul! 😉 😛 Jag blir lite trött av massagen men vad gör man inte för de man älskar? 😉

      Låter som en god idé, bada bilen och städa hunden, kör på bara! 😉

  3. Hoppas du fick träffa en vettig läkare denna gång och att vinet smakade riktigt bra!

Kommentera

