Spontan-smurfen

Tja, jag är egentligen inte så värst spontan av mig, funkar inte så himla bra när man har hund men i lördags tog jag en ganska spontan dagsresa.

Spontan så till vida att jag inte hade något inplanerat, lillebror fick vakta hunden över dagen och jag knallade runt och bara njöt av mitt eget sällskap. 🙂

wpf_cph2

Fast det där med att gå långt (6 kilometer) på hårt underlag, jaaa, det var inte jättepoppis hos min EDS-kropp faktiskt. Hade svinont dagen efter men men, jag gjorde typ 2 knop på hela söndagen. Var tyvärr tvungen att laga mat eftersom jag bara hade två matlådor i frysen och jag gillar att äta hemlagat till lunch på jobbet varje dag 🙂

Har fortfarande lite ont i underkroppen men men, det ger sig väl.

Förresten kan jag meddela att nagellacket höll sig fint ända till i söndags, när jag diskade och sen duschade, blev lite för mycket för naglarna. Men seriöst, det höll bra länge!

Nu har jag målat på nytt, i en annan färg och den här gången var det faktiskt lättare att applicera. Möjligt att det där ”kitet” var gammalt eller nåt, men den här färgen (Overtly Onyx) var mycket lättare att måla på. Love it!

Vad gjorde ni i helgen?

Kommentera

