Känner mig lite ledsen. Gårdagskvällen var jobbig då jag hade en diskussion med grannen ovanpå om att han stör mig när han spelar sin musik skithögt. Han har noll förståelse och jag blir enormt stressad av hans musik (nån technovariant)… Undra om jag ska skriva ut ”hyreslagen” och trycka upp i nyllet på honom nästa gång? Han hävdar med bestämdhet att han får spela hur högt han vill mellan 07.00 – 22.00… näpp. Inte enligt lagen.

Nåja. Skit i det. Blir bara stressad av att tänka på det.

Choklad hjälper mot stress va? Det hjälper ju när man känner sig nere. Eller har PMS. Eller snart ska ha mens. Eller har mens. Eller om man bara är lite sugen på nåt gott. Choklad.

chocolate

Det är ju fredag idag! Och klockan är redan 10-ish… 😉

Just nu längtar jag efter min hund! Jävla skit att jag inte får ha med honom till jobbet längre. Måste byta jobb. Och flytta. Eller bara åka upp till stugan i Dalarna och ta hand om mina nerver haha!

Vad gör ni?

Kommentarer till: "Choklad hjälper nog mot allt" (6)

  1. Helt rätt, choklad hälper mot allt! Vilket as till granne du har, kan du kanske hämnas genom att lära hunden att skälla som en tok varje gång han hör techno?

    • Jaa, jag har dokumenterat alla störningar i snart en månad nu. De ska skickas till värden. På måndag. Oavsett om det är tyst eller inte i helgen.
      Tror inte det funkar faktiskt, han har fortfarande inte lärt sig yla på kommando haha!

  2. Åh ät choklad, massor av choklad!! 💚

    Jag hoppas dagen blev bättre sen…

    Massa kramar

    • Snart är chokladen slut! 😛

      Näe, de levde rövare däruppe och spelade musik ändå… Fredagen var en riktig skitdag den också.

      Nu ikväll verkar det dock som jag kan få lite chans till återhämtning.

      Kram!

      • Men bläää för skitdagar!! Enda fördelen är att de går över… Hoppas du vaknar upp till en bra söndag iaf!!

        Kram

      • Söndagen blev faktiskt lugn. Trots att den eventuella hundrastaren återigen ställde in. När jag ifrågasatte fick jag inget svar. Bad henne återkomma med en ny tid men som sagt, inte ett ljud… Tror inte hon kommer höra av sig igen.

Kommentera

