Skillnad på folk och folk

Okej. Den eventuella hundrastaren gjorde följande inför vårt bokade möte i söndags –

  • Ställde in. För fjärde gången.
  • Vägrade svara på sms och samtal när jag försökte få svar NÄR vi egentligen ska träffas.

Lägger ner nu. Oktober rinner iväg och 1 november står jag utan hjälp.

Om inte…

Hittade ytterligare en nittonåring som fastnat i nåt FB-filter i min inkorg. Hon ville träffas typ på studs. Fick hålla tillbaka henne lite och sa att vi kan träffas i helgen. Hon är van vid stora hundar och hon verkar ha en sund inställning till dem.

Mejlade en annan som jag haft kontakt med tidigare också, något äldre men tyvärr ingen större hundvana. Däremot verkar hon vara ansvarsfull och ha självinsikt, sånt gillar jag. Hon har visserligen inte svarat ännu men alltså, jag börjar bli desperat nu faktiskt.

Men intressant att den första nittonåringen var så jäkla intresserad och tillmötesgående i början helt plötsligt bara ”gömmer sig”. Den andra nittonåringen var så på att hade hon varit kille och vi varit på en dejtingsajt, jaaa då hade jag trott det var en psykopat på andra sidan datorn haha! Nja, inte riktigt så illa kanske men jag reagerar gärna med att backa när folk kommer för nära för fort…

Hur som helst, det löser sig. På ett eller annat sätt. Just nu känns det som jag krigar ensam mot allt som stökar i mitt liv, det är inte riktigt sant men det är känslan jag har nu.

Ett av mina ledord (huruvida källan är korrekt vette fasen men det är inte det viktigaste just nu och jag orkar faktiskt inte källkolla just nu)

The silhouette of a warrior woman with storm clouds in the background.

Kommentarer till: "Skillnad på folk och folk" (2)

  1. Illa att hon bara slutade svara. Hur många gammal surkärringpoäng får jag för att jag genast tänkte ”oansvariga tonåringar, sånna är de!”

    • Haha! Åååh, du kommer nog inte i närheten avv mina poäng, jag har nog snart en miljard surkärringspoäng… Blir fan galen på alla ungdomar som härjar härute nu sen polisen la ner här.

Kommentera

