Sötsmurfen

Seriöst… jag har inget godis hemma. Jag har glömt köpa godis de senaste gångerna jag varit och handlat. Så igår. När klockan var halv nio på kvällen, ja, då funderade jag allvarligt på att kasta mig in i bilen och rejsköra till ICA för att köpa …. mjölk.

Exakt.

Mjölk. Inte godis. Mjölk.

Låter det konstigt? Inte ett dugg, jag hade nämligen både ägg och mjöl och sånt hemma, men ingen mjölk.

Vad jag skulle göra? Pannkakor så klart! Galet sugen på pannkakor.

Jag låg på riktigt i sängen och skulle sova, och nästan kände den där söta doften (jag har vaniljpulver i mina) av pannkakor. Hjärnan är märklig.

Tydligen är det helt normalt säger de som vet (det vill säga, mina vänner som är lika mycket gotteråttiga som jag haha!) Skönt att vara i gott sällskap.

Förresten var det väldigt längesen jag åt pannkakor. Hmm, måste köpa mjölk nästa gång jag är i affären… 😉

Kommentarer till: "Sötsmurfen" (1)

  1. Har alltid vaniljpulver alt vaniljsocker i pannkakor. Gott!

Kommentera

