Dagens horoskop

Eller delar av det i alla fall…

Some beautiful dreams could haunt your sleep tonight, perhaps to the point where you feel frustrated when you wake up.

Ja, det måste ju betyda inatt det. För det jag drömde natten till idag var ju… eh… spännande. Minns tyvärr bara fragment nu.

Donald Sutherland i ett mörkt förhörsrum, på den anklagades bänk, rummet har jordgolv och runt honom står fler anklagade män, fjättrade till varandra. Det verkar som han är deras talesperson. För han är känd. Så han slipper bojor. På andra sidan bordet sitter tre män. Bakom honom ett litet gallerförsett fönster där solens starka strålar gör sitt bästa att nå fram till bordet men misslyckas. Det är bara bedövande värme och mörker. En lampa hänger över bordet, det är det enda.

På något sätt hör det där ihop med nästa fragment jag minns. I drömmen har jag en pojkvän. En cp-skadad stridspilot. Vi flyger i ett jaktplan och jag litar inte riktigt på att han kan. Vi störtar mot marken och jag tänker att vi ska dö. Min pojkvän tittar på mig och på grund av (?) en spasm drar han ”ratten” till sig och vi stiger kraftigt igen. Han ler med hela ansiktet och säger något i stil med att det är de där spasmerna som gör honom till en så bra stridspilot. Jag har aldrig känt mig så stolt förut. 😀 Jag tror det var så att vi (vad fasen jag nu hade där att göra, jag var bara jag, inte militär eller nåt) skulle rädda herr Sutherland och de andra fångarna. Skitmärkligt haha!

Sen vaknade jag av att jag var tvungen att gå på toaletten. Jag har mens, så det var  ju inte för att gå och kissa om jag säger så… Suck.

Kommentera

