Jobbflört

Det livar upp. En oskyldig jobbflört. Han skulle aldrig göra något men hans kroppsspråk skriker vad han tycker. Sweet! Jag får en liten egoboost samtidigt som han…. tja jag vet inte vad han får ut av det hela men men…

Kul för mig. Och kanske för honom.

Nåt helt annat –

Träffade hundrastarkandidat 1, hon som avbokat 5 gånger. Vi skulle träffas klockan 18.00, hon var sen (såklart) men sen pratade vi i typ 45 minuter och jag är nog redo att ge henne en chans. Håll tummarna för att hon funkar!

Nu har jag slutat jobba för den här veckan så vinet är upphällt och snart är det dags för godnatt.

Hur har ni haft det i veckan? Bra? Hoppas det! Om inte, hoppas ni får en fantastisk helg!

friday

Kommentarer till: "Jobbflört" (2)

  1. Så härligt med lite flört! Lyft för egot!

    • Ja, vi har nog hållit på med vår flört sen ett år tillbaka. Som sagt, han skulle aldrig ”hoppa över skaklarna” men det är himla trevligt att gå till jobbet somliga dagar haha!

Kommentera

