Mystiska saker

Alltså, hur funkar det egentligen!?

Igår gick jag och la mig typ 02.30. Satte larmet på halv tio, bara för att jag inte skulle sova fööör länge.

När vaknade jag? Kvart över åtta på morgonen så klart. Ungefär fem timmars sömn. Fattar noll och ingenting.

Trodde jag skulle vara svintrött hela dagen men näe, inte förrän nu.

Följetongen med hundrastaren fortsätter. Hon bokade om senast idag. Jag ville att vi skulle träffas så hon får skriva på papper och så. Kanske hon dyker upp på utsatt tid på torsdag då? Fan vad hon ställer till det för mig!

Har dessutom fått tydliga symtom på stress som är mindre roliga. Tappar hår, får finnar, magkatarr och vilopulsen har gått från 62 till 73 på fyra veckor. Behöver åka till stugan. Men…..

Jag har inte tid.

Hoppas ni haft en underbar helg! ❤

Kommentarer till: "Mystiska saker" (2)

  1. *censurerar fult prd* nöt. Vad är det för fel på henne?

Kommentera

