Helgens lista

Ja, jag är trött. Mår illa. Är konstant törstig och har ont i käkarna. Hejhej stress… suck.

Nåja. Min helg har bestått av –

  • Försökt att göra söta små fågelmatare av koppar, superlimmet höll inte så det sket sig.
  • Försökt tillsätta färg i mina kokosoljeljus och även om ljusen blev skitsnygga så brinner de jäkligt dåligt när man tillsätter färg i kokosoljan. Prutt.
  • Sjungit på Smule, det är sååå himla kul! Synd bara att jag börjar bli förkyld. Men men…
  • Insett att om inte värken i tummen går över under nästa vecka måste jag till doktorn. Tror jag fått artros i höger tumme nämligen 😦
  • Fotat under min och hundens skogspromenader. Äntligen fick kameran komma ut en sväng också! 😀
  • Pratat med mamma, som nu landat i Costa Rica. Näe jag är inte aaaaaalls avundsjuk… inte ett dugg. Grrrr!
  • Försökt hitta julklappar till lillebror. Lättare sagt än gjort eftersom han inte önskar sig något.
  • Gjort en inpackning för mitt stackars vinterhår. Har inte torkat än men hårbotten känns mycket bättre i alla fall.

Från kameraluftningen 😉

wpf_8681

wpf_8704

Inga spektakulära bilder direkt men det är två av sjuttio och nånstans måste jag dra gränsen haha!

Hur har ni det?

Kommentarer till: "Helgens lista" (3)

  1. Nemos matte sa:

    Gillar bilderna… vad har vovve hittat för spännande? 🙂

    Känner igen det där med stress, hos mig sätter det sig på humöret… Skulle troligen behöva ta semester en vecka och inte träffa en käft, ha ha!

    • En Frolicbit, han gör så där ibland. Liksom petar på godiset som om det är något alldeles nytt och lite läskigt haha! Nio år, fortfarande lite bebis ibland haha!

      Jag blir bara trött och typ skiter i allt. Kollade faktiskt på resor till Malta i januari… Billigt nu, 6.000 för en vecka. Najs! 🙂 Å andra sidan är det ju andra människor där haha! Du har ingen stuga i skogen nånstans du kan ladda batterierna i? 🙂

      • Nemos matte sa:

        Aha… 🙂

        Nope, tyvärr ingen tillgång till ödsligt belägen stuga. Köpa tält, kanske? 😉

Kommentera

