Fröken Hockeysmurf

Mår lite halvkasst så jag jobbar hemifrån hela dagen idag, förkylning på gång känns det som. Men det är okej, jag har att göra.

Ska försöka sätta ihop utbildningsmaterial igen. Just nu är det ett enda virrvarr av instruktioner och jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp lektionen.

Det är så mycket viktiga grejer att förmedla och jag vill helst slippa ha hunden liggande i bilen allt för länge. Jag vet nämligen att vi inte kommer hinna färdigt på två timmar så då får han hänga med.

(Paus ett par timmar)

Hmm… nu har jag kört genomgången och det verkar gå på 90 minuter. Å andra sidan måste jag nog lägga till tid för frågor och diskussioner. Gaaah! Tänk att det ska vara så svårt att beräkna tid!

(Paus ett par timmar)

Har skickat en tidplan till en kollega, för att se vad hen tror om tidsåtgången. Phu. Nu har jag jobbat sen strax före 06.00, dags för en paus? En riktig paus alltså, ingen sån där när jag jobbar 🙂

Men på riktigt, jag trodde faktiskt inte jag skulle tycka om att utbilda så mycket som jag gör. Är lite rädd dock att jag kommer låta grinig, för jag är lite sur över att vissa saker vi ska gå igenom har gåtts igenom tidigare och att dessa vuxna människor fortfarande inte verkar vilja ta in det som sägs…

minionschool

Kommentarer till: "Fröken Hockeysmurf" (3)

  1. JAg tror du är fantastisk på det!! Hur mår du annars?

    Kram

    • Tusen tack! 😀
      Just nu mår jag sådär, har en del grejer i skallen… Orkanen Otto som befinner sig på samma ställe som min mor just nu (Costa Rica) och jag har inte hört av henne på två dagar, hunden som skadats idag (halkat och haltar illa) och mycket (som vanligt) på jobbet. Får inte plats med mer i huvudet nu så att säga 😉

Kommentera

