Jul?

Vilken hääärligt lång julledighet jag ska ta! *ironi*

Seriöst? Julafton är på en lördag!? Vad är det för sätt? 😛

Har råkat köpa extra många julklappar till lillebror det här året, mamma är det sämre med. Men hon önskar sig ju knappt nånting. Och svägerskan är aslätt att köpa till. Ska visa sen (den 25:e hehe!) vad jag fixat till henne, jag tycker jag har varit superfinurlig nämligen haha!

Älskar ju julen men är lite dålig på att pynta. Mest för att jag avskyr att plocka undan. Julgranen får jag tyvärr inte plats med men julstjärnorna är uppe och myslyser i fönstren 🙂

Vad önskar ni er i julklapp?

Kommentarer till: "Jul?" (2)

  1. Jag önskar mig en smalare kropp, men den beställningen kan tänkas bli svår för tomten, haha.

    Men skämt åsido är det inte mycket jag önskar mig! Kläder behöver jag men det tar jag när jag slutat amma (och förhoppningsvis gått ner några gravidkilon). Smycken? Har jag massor. Böcker? Får inte plats med de jag har. Upplevelser? Hade varit fantastiskt men jag ammar, och nån måste ta barnen! Så det som finns kvar och som jag önskar mest av allt är att alla är friska och att vi får massor av familjemys i jul 💚

    Kram

    • Ja, frisk och familjemys är ju perfekt! 🙂
      Själv önskar jag mig tid men det är svårt det också. Skulle inte ha något emot att sitta i stugan i två veckor faktiskt. Inte träffa folk, inte jobba, bara lufsa ut med hunden, elda i kaminen och läsa böcker 🙂 Fast att inte träffa folk blir svårt, folk i vårt område hyr ju ut sina stugor till annat folk… som vill åka skidor i backarna tio minuter bort haha! 😀

      Kram!

Kommentera

